קארמה - סיבה ותוצאה



אמונה בוראת עולמות


תהייה אתה ומי שאתה רוצה להיות, הגשם את חלומותיך המטרות והיעדים שהצבת לעצמך....מחשבה יוצרת מציאות. אמונה בוראת עולמות והרצון מעל שניהם.

זה המוטו והגישה שאני חי על-פיה - דרכה אני מדריך מלמד מייעץ ומכוון, מסייע ועוזר מבחינה מנטלית, שכלית מחשבתית, רגשית נפשית ורוחנית.

נקודת המוצא העיקרית עליה אני מתבסס, היא שבכול אחד ואחת מאתנו קיימים כוחות ויכולות טבעיים הטמונים בפוטנציאל האישי שלו, להציב יעדים ברי השגה ולממש אותם. הכול עניין של בחירה וקבלת החלטות.

הבסיס לתפיסה זו טמון בכוח הרצון האמונה והמחשבה, דבר שיאפשר לנו להשתמש נכון בכוחות ובפוטנציאל האישי שלנו בצורה מאוזנת נכונה ויעילה.

חשיבה נכונה, חשיבה יצירתית, חשיבה מעשית, מיקוד של כוחות ואנרגיות המושכים אליהם את כל הדברים אותם נרצה לממש בצורה מאוזנת שכלית וחכמה התואמת את היכולות והכוחות האישיים שלנו.

"כוחו של התת המודע" - שדה מגנטי פנימי חזק, המושך אליו דברים בכוח המחשבה...זרימה ותנועה של דברים מתוכנו החוצה.

שכנוע עצמי "אוטו סוגסטיה" זימון שכנוע ומשיכה של דברים ממוקדי מטרה. אם נחשוב על הצלחה, נמשוך אלינו את כל הדברים והמצבים בחיים שיאפשרו לנו לממש את ההצלחה.

קארמה - "חוק סיבה ותוצאה". סך כל המעשים של האדם - בכול הגלגולים עבר, הווה ועתיד. השגה רוחנית הקשורה לאמונה שכל הכוונות והמעשים של בני האדם משפיעים על העתיד של אותו בן אדם.

סיבה - נקודת ההתחלה ממנה החלו הדברים להתהוות.

תוצאה - השפעה של כל הדברים והמעשים עבר והווה על העתיד.

מחשבה בריאה נכונה טובה וחיובית, תיצור קארמה טובה וחיובית, אשר תשפיע על מידת ההצלחה שלנו בעתיד, ולהיפך מחשבה שלילית ורעה תשפיע, על מידת חוסר ההצלחה שלנו לממש את עצמנו

"חוק הקארמה" עובד עליכם גם אם אתם לא מאמינים בו. קארמה קיימת בכוח האמונה המחשבה והמעשים.

בכוח המחשבה – מחקרים רבים מוכחים שכל פעולה שלנו מתחילה ברצון ואמונה, ביחד הם יוצרים מחשבה ודחף המפעיל את המוח או את "תת המודע" לפעול.

במציאות. אנחנו קודם כל רוצים ורק אחר כך חושבים ואז פועלים,

מדוע אנו חווים בחיים? – בחיי העבודה, בזוגיות, בעסקים, במערכות יחסים בין חברים, בבחירות האישיות שלנו ובכול התהליכים של קבלת החלטות - מצבים שחוזרים על עצמם, מצבים של הרגלים לטוב או לרע.

הדרך הנכונה היא לבטא את הרצון והאמונה דרך המחשבה - שכנוע עצמי "אני חזק, אני יצליח אני יגשים את עצמי בכל המובנים בצורה טובה נכונה, מאוזנת וחכמה, המתאימה לכוחות והיכולות שלי. שכנוע עצמי - שינוע וזרימה של כוחות ואנרגיות ממוקדי מטרה.

את רוב מציאות חיינו לכאורה אנו מבינים וחיים במודע, אבל רב הנסתר על הגלוי ומרבית חיינו מתנהלים דרך התת מודע, זה המנוע שמפעיל אותנו לייצר התקדמות הצלחה ומימוש עצמי.

ברגע שנגיע לרמת מודעות גבוהה, נוכל להיעזר בכוח הרצון האמונה והמחשבה להגשים את הרצונות שלנו. נוכל לנווט את המוח לייצר תדרים חדשים של שינוי הבנה שכלית חכמה התקדמות והצלחה בכל תחומי החיים.

התת מודע שלנו הוא מחסן אין סופי של ידע וחכמה, בלתי מוגבל אך מנוצל באחוזים מאוד קטנים.

המוח הוא כלי קיבול האוגר בתוכו זיכרונות, רגשות, ידע, תחושות, תובנות והתייחסות למציאות הכוללת. זמן ומקום, טוב ורע, שמחה וצער.

מחשבה וזיכרון: בתודעה הפנימית שלנו הזיכרון צרוב במוח, כל מחשבה מושפעת מהזיכרון, אם ניקח לדוגמה ביטויים שונים או מילים כגון: שמחה, כאב, צער, אכזבה, אהבה, הצלחה, כישלון ועוד... נגלה שלכול אחד מאתנו יש פרשנות והשגה שכלית ורגשית שונה. אנו מפרשים את המושגים הללו בדרכנו הייחודית, יוצרים דפוסי חשיבה אישיים דרך הסיפור האישי שלנו במסע החיים, צובעים אותו בחוויות שחווינו והתגובות הרגשיות הרוחניות והנפשיות שלנו.

כשאנו מגיבים לדבר מה, בכעס או בשמחה אנחנו מפעילים תדרים רגשיים של "זיכרון צרוב" בתודעה הפנימית העמוקה בלתי ניתנים לשליטה.

כשאנו מבטאים הצלחה או כישלון, אנחנו מפעילים תדרים שכליים ורגשיים של זיכרון צרוב בתודעה הפנימית המעידים על יכולתנו ואו חוסר יכולתנו. דברים בהם הצלחנו לממש את עצמנו ודברים בהם נכשלנו.

זיכרון צרוב: "מערכת יחסי גומלין" בין התת מודע למודע", מערכת שלמה מורכבת וסבוכה, אוסף של מצבים ואירועים, תחושות רגשות, ידע, תובנה, ניסיון, חכמה ועוד...

רגש בנוי מזיכרון צרוב, המתאים אותנו לכל מיני מצבים ואירועים במסע החיים, מפתח שיכול לפתוח מנעול של דלת אליה הוא מותאם.

זו הסיבה שאנו חוזרים וחווים מצבים שחוזרים על עצמם, כמעט בכול תחומי החיים ופועלים בדיוק כמו שפעלנו אתמול. כאילו היום הוא האתמול. אנו חיים בתוך מעגל סגור עם מרחב מוכר וצרוב בתודעה הפנימית שנקרא "מנגנון הגנה".

כשאנו לא מסוגלים לשלוט במצבים הרגשיים שלנו אנו מתגוננים, מפעילים סוג מסוים של מנגנון הגנה שהתרגלנו אליו. לטוב או לרע.

אהבה היא מצב בו אנו יוצרים ציפייה רגשית אליה התמכרנו, "אני זה הרגש והרגש זה אני".

החיים נבנים מכמות הרגשות שנצרבו בזיכרונות, והם מעטרים את הסגנון והצבע שנצבע בו חיינו.

המדד להצלחה תלוי בכוח הרצון האמונה והמחשבה, לשחרר למחוק את הזיכרון הצרוב מהמודעות הרגשית, לשנות תפיסה והרגלים בכוח המחשבה דרך שכנוע עצמי.

המוח יוצר את דפוסי ההתנהגות של הגוף והמחשבה, שינוי מתחיל בפקודה שאתה מעביר למוח. שכנוע עצמי הוא תהליך הכרוך בזמן מיקוד התמדה כוח רצון ואמונה.

כל תגובה רגשית עלולה ליצור נסיגה בתהליך הזה, אבל כשאנו מפעילים את המחשבה ומפציצים אותה שוב ושוב המוח ייכנע ויקבל פקודות חדשות, זהו תהליך של סילוק כל החומרים הרעילים מהזיכרון הצרוב, ובמקומם לזרוע ולקלוט חומרים חדשים חיובים וטובים, מחוללי שינוי בדרך להצלחה והגשמה עצמית.

לזמן ולבקש ידע, תובנה, חכמה, בלי הפרעה של רגשיות צרובות בזיכרון. ליצור תנאים חדשים, עם מחוזות חדשים במחשבה. תהייה אתה ומי שאתה רוצה להיות. מחשבה יוצרת מציאות, אמונה בוראת עולמות, והרצון קודם לשניהם.

מאת טל שלמה מיסטיקן מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור. הסרת חסימות, נטרול אנרגיות שליליות, כלים ודרכים לאיזון רוחני ונפשי

לקבלת ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני  מרכז האור והמיסטיקה בישראל- מתקשרים עכשיו 072-2280546


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים - ברשת המדיה