מיסטיקנים - מומחי טארוט

מיסטיקנים - מומחי טארוט

טארוט


טארוט אונליין באמצעות מיסטיקנים  מומחי טארוט או מתקשרים בטלפון, מרגע הפנייה אליהם, נוצר חיבור רוחני משולש בין מיסטיקן - קלפים - שואל/ת . קלפים אשר  נפתחים בזמן פריסה או קריאה מגלים למומחי טארוט, מהו המצב הרוחני, הרגשי והמנטלי בו שרוי השואל או השואלת.

 באמצעות קלפי טארוט ניתן לקבל מסרים רוחניים. לחזות ולצפות - מצבים, משברים, חסימות, עין הרע, זוגיות במשבר, בעיות, דרכי חשיבה ותכונות אופי ואישיות, רגשות, לערוך התאמה זוגית באמצעות שאלת קלפי טארוט ועוד.

מתקשרים בטלפון הנותנים שרותי תקשור מיסטיקה און ליין במענה טלפוני הם לא תוכנת מחשב משום שהם מחוברים מבחינה אנרגטית ורוחנית גם לפרוש המיסטי והרוחני של הקלפים וגם של הלקוח. פריסת קלפי טארוט מקוונת או באמצעות תוכנת מחשב אינה מאפשרת חיבור רוחני ואנרגטי בין הקלפים למבצעי הפתיחה המקוונת. ולכן תשובת קלפי טארוט לעולם לא תתן תוצאה ייחודית המשקפת את המציאות האמתית של הלקוח  

כאשר אנו רוצים לקבל תשובות לשאלות בזמן אמת ובהתאם לבעיה אליה הייחודית לה אנו מחפשים תשובה נפנה אל מיסטיקנים או מתקשרים בטלפון על מנת להיעזר בהם ובכוחות הרוחניים לקבל תשובות מדויקות.

פתיחה מקוונת און ליין בקלפי טארוט טובה ומתאימה לקבלת טיפים או מסרים כלליים שאינם מהווים פתרון או מידע מדויק ואמתי. לרוב אותם טיפים ומסרים עוסקים בשאלות מוכנות מראש וכל התשובות בכל פתיחה של קלף יהיו זהות לגבי כל המשתמשים התשובות חוזרות על עצמם ואין בהם שינויים ומגמות התפתחותיות אצל כל שואל באופן ייחודי.

 טארוט - חיזוי וניבוי

מיסטיקנים - מומחי טארוט, מתקשרים בטלפון באמצעות קלפי טארוט, או סוגים אחרים של קלפים כגון - אושו זן, קלפים אינדיאנים, קלפי אסטרולוגיה, קלפי קבלה, יעזרו ויתנו במהלך קריאה בקלפי טארוט או פתיחה ופריסה בקלפי טארוט תשובות לכל השאלות בכל תחומי החיים, לימודים, כספים, עבודה, החזרת אהבה, התאמה זוגית, ניתוח אופי ואישיות, קריירה, בריאות, זוגיות, עין הרע, מעבר דירה, כישופים, זמנים נכונים לשינוי, תחזית אישית עתידית ועוד.

פריסה בקלפי טארוט הפכה להיות מאוד פופולרית וכיום מועדפת אצל מיסטיקנים או מתקשרים בהשוואה ליתר תחומי מיסטיקה - תקשור על כל רבדיה. קלפי טארוט הם בעצם כלי ושיטה לניבוי וחיזוי. בזמן פריסת טארוט מיסטיקנים מקבלים תובנות תובנות מיסטיות ורוחניות על מצב הלקוח במן השאלה - עבר והווה ומה צופן לו העתיד. בזוגיות, באהבה מציאת אהבה, מערכות יחסים, התאמה זוגית בינו לבין בת הזוג, דרכים ומסלולים אשר עליו לשנות בכדי לממש את ייעודו והפוטנציאל האישי שלו לפי שרש הנשמה הגורל, והמזל.

קלפי טארוט הם גם כלי להגברת מודעות עצמית, ריפוי  רוחני הוליסטי, וכן דרך להבנה, קבלת החלטות, אחריות בדרך להגשמה עצמית.

הורוסקופ




תחזית אסטרולוגית - היא בעצם אסטרולוגיה של העיתוי הורוסקופ (שעה ומקום), הורוסקופ חושף ומגלה לנו את הצפוי לנו ביחס למצב הכוכבים והמלות על נקודה מסוימת בכדור הארץ בזמן ערכית התחזית האסטרולוגית או מפה אסטרולוגית.

הורוסקופ הינו מצב משתנה כמו תנועת הכוכבים ביחס לכדור הארץ ולכן בעת עריכת הורוסקופ אישי או מפה אסטרולוגית על ידי אסטרולוגים יש להתייחס לשאלה מדויקת בזמן אמת, בכדי לקבל מידע מדויק ואמין מעושה המפה האסטרולוגית.

מצב זה בעצם מביא לכך שהורוסקופ יכול לערך אחת ליום - הורוסקופ יומי, אחת לשבוע- הורוסקופ שבועי, אחת לחודש -  הורוסקופ חודשי, ואחת לשנה - הורוסקופ שנתי.

רוצים לקבל תחזית אסטרולוגית, מפה אסטרולוגית, התאמה זוגית, התאמת מזלות, לדעת מה בית הכספים שלכם אומר, או בית הבריאות, מה יהיה מצבי בעבודה, האם צפויה לי התקדמות בקריירה, מה הזמן הנכון לבצע שינויים בכל תחומי החיים. רוצים לדעת האם ישנה התאמה מינית בנכם לבין בן/ת הזוג, לקבל תשובות בנושא זוגיות ואהבה, זוגיות במשבר, מחשבון אהבה, מעבר דירה ועוד שאלות רבות בתחום מיסטיקה - אסטרולוגיה. 

קו המומחים - הורוסקופ של מיסטיקול 8 לרשותכם 24 שעות ביממה בשיחה אישית ודיסקרטית במענה טלפוני מיידי


עין הרע


לפי הזוהר וקבלה מעשית יש מספר דרכים ושיטות של הסרת עין הרע. המציאות מבהירה לנו שוב ושוב כי אנשים מסוימים סבבינו יהיו מוכנים לעשות כל דבר על מנת לגרום נזק ופגיעה באחרים, לרוב הדבר נובע מאי יכולתם של אותם אנשים ליהנות ולהסתפק במה וממה שיש להם ועינם תמיד עסוקה במה שיש לאחרים. סיבה לא פחות חשובה ועיקרית היא הקנאה
הקנאה מוציאה את האדם מהעולם ויכולה להביא נזק ממשי, נזק זה נקרא עין הרע.
הקנאה יונקת את חיותה דרך העין ומן העין למחשבה, מהשבה ללב, מהלב למחשבה ומהמחשבה לעין.

עין הרע היא בעצם אנרגיה שלילית שכוחה להזיק ולפגוע באחרים, כמו כחץ רעיל שמטרתו לפגוע ולהרוס כל הצלחה והתקדמות לאנשים בסביבת באדם המקנא או עושה עין הרע. במקרים רבים אנשים אשר נפגעו מעין הרע או חשים מאוימים מבעל עין רעה עליהם לפנות אל מיסטיקנים או מתקשרים לצורך בדיקת עין הרע או הסרת עין הרע.

הסרת עין הרע 

מיסטיקנים או מתקשרים יכולים דרך תקשור או באמצעות שיטות מיסטיות לבדיקת עין הרע או הסרת עין הרע לשחרר אותכם מעין הרע וגם לתת לכם הגנות, קמעות, סגולות להסרת עין הרע ונגד עין הרע.

כאשר אתם חשים חסימה תקיעות שום דבר לא מסתדר לכן בחיים בזוגיות, באהבה, בעבודה, בבריאות, קריירה, כספים, פרנסה, לימודים, ועוד חובה לבצע בדיקת עין הרע וגם הסרת עין רעה, על ידי מיסטיקנים או מתקשרים.

ישנם שיטות רבות של הסרת עין הרע, הסרת עין הרע ביצה, הסרת עין הרע עופרת, הסרת עין באמצעות הגנות קמעות ותפילות. חמסה להגנה, קטורת לסילוק עין הרע מהבית ועוד.

מיסטיקנים און ליין מומחי מיסטיקול של הסרת עין הרע, עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכל שאלה הנוגעת לעין רעה. הסרת עין הרע, הסרת עין הרע זוגיות ועוד.
מיסטיקנים מתקשרים און ליין עכשין בטלפון מענה טלפוני מיידי

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים - ברשת המדיה