טארוט און ליין


פתיחה בקלפי טארוט און ליין

 קלפי טארוט


הם מערכת קלפים שבמקורם עוצבו לצרכי משחק כמו ברידג' או"בלוט" בערבית-מרוקאית, במשך השנים הם קיבלו את השם טארוט, והפכן בין היתר ככלי לניבוי וחיזוי העתיד. לאורך השנים קלפי הטארוט שודרגו והציורים בהם קיבלו תפנית לדרך התבוננות וראייה פנימה, נוספו להם מרכיבים ומאפיינים של אישיות ודמויות פוטנציאל, התפתחות אישית, התפתחות רוחנית והחלו לשמש מיסטיקנים ככלי לניבוי וחיזוי עתיד, ייעוץ והכוונה אישית דרך פריסה בקלפי טארוט.
עם השנים נוצרו מספר רב של גרסאות שדומות פחות או יותר, אבל רובם שומרים על הגרסה המקורית, יש מיסטיקנים אשר משתמשים בקלפים לצורכי מחקר, לימוד, פרשנות אישית, שימושים מיסטיים, יצירת אומנות ועוד.

בדרך כלל חפיסת קלפי טארוט מונים 78קלפים, היותר פופולריות מתחלקת לשתי מערכות קלפים. המערכת הראשונה בקלפי טארוט נקראת "הסודות הגדולים" (ארקנה גדולה), המערכת השניה בקלפי טארוט נקראת "הסודות הקטנים" (ארקנה קטנה).

בסודות הגדולים יש 22 קלפי טארוט, כל קלף טארוט מכיל נושא ומספר.
לדוגמה קלף "הקוסם" = 2, קלף "הכהן הגדול" = 6, "גלגל. המזל" =11 , "יום הדין" = 21, "העולם" = 22 ועוד.
22 קלפי טארוט בסודות הגדולים מתארים מסע מורכב של 22 צעדים ושלבים "מסע השוטה"  למסע הקלפים הם כלים להבנת הסודות הגדולים.
המערכת השנייה  של קלפי טארוט "הסודות הקטנים" מזכירה את הקלפים המודרניים, ובחפיסה זו יש 56 קלפים המחולקים לסדרות "מטות", "גביעים", "כוכבים", "חרבות", "מטבעות", בכל הסדרות בקלפי טארוט יש מספרים 1-10 כמו בקלפים רגילים מלך, מלכה, נסיך, אביר ונער חצר.
יש העושים הקבלה בין 22 אותיות האלף בית, לבין 22 הסודות הגדולים שבקלפי טארוט. כיום עם התפתחות עידן הניו אייג והאינטרנט מיסטיקנים רבים עושים שימוש בקלפי טארוט לצורך מתן תחזיות אישיות דרך קלפי טארוט, פתיחת מזל על ידי פתיחה בקלפי טארוט, ישנם הרבה אתרים המציעים פתיחה יומית וירטואלית בקלפי טארוט, נותנים גם תחזית אישית לפי פתיחה בקלף טארוט.
קריאה מקוונת ממחשב מאפשרת גם לגולש להכיר את קלפי טארוט את משמעות כל קלף טארוט, לבצע פתיחה וירטואלית דרך קלפי טארוט, ללמוד את סודות קלפי טארוט, את המסרים, המאפיינים ומשמעות הדומיות והסמלים המסתתרים בקלפי טארוט.
ישנם גם אתרים באינטרנט המציעים, שרותי תקשור און ליין, מיסטיקנים מומלצים און ליין העוסקים בין היתר בקלפי טארוט און ליין לצורך ניבוי וחיזוי עתיד, ייעוץ והכוונה מקצועית, ייעוץ זוגי, התאמה זוגית, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע שחזור גלגולים ועוד.
מיסטיקול 8 הוא אחד מאותם אתרים המציעים "מיסטיקנים און ליין" לצורך ראיית עתיד, ייעוץ אישי ורוחני, מציאת אהבה, החזרת אהבה, התאמה זוגית ועוד.
קלפי טארוט הם בהחלט כלי עזר בידי כל מיסטיקן או מיסטיקנית לבצע תקשור או לתת באמצעות קלפי טארוט ייעוץ אישי. תחזית אישית ועוד.
מיסטיקול 8 מציעה לכל גולש או גולשת אשר חפצים לקבל תקשור על ידי מתקשר או מתקשרת באופן מידי און ליין, אין צורך לתאם פגישה, אין צורך לנסוע ולבזבז יום עבודה, וכספים מיותרים. שרות תקשור און ליין מבוצע מכל טלפון קווי או סלולארי הפתוח לשיחות
בחו"ל, השיחה הינה אישית ודיסקרטית, מיסטיקול 8 זמינה לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה, בכל שעה מכל מקום בארץ לפי הזמן הנוח להתקשרות, מיסטיקנים און ליין של מיסטיקול 8 הינם מהידועים בתחומם בפריסה בקלפי טארוט און ליין בארץ.
חנה ענת שקל: מתקשרת רוחנית מומלצת תקשור, קריאה בתהילים, פריסה בקלפי טארוט.
רגינה טוהר: מדיום, מיסטיקנית מומלצת, הסרת עין הרע, החזרת אהבה, התאמה זוגית, תקשור ברכות וקמעות.
ליה לואיס:  פריסה בקלפי טארוט, אסטרולוגית, נומרולוגית, מעל 30 שנות וותק וניסיון, מתקשרת מומלצת.
יהודית פלאות: מיסטיקנית מומלצת מוכרת וידועה ברחבי העולם, פתיחה וחיזוי בקלפי טארוט.
אורית היזמי: מתקשרת, פתיחה בקלפי טארוט און ליין  ייעוץ רוחני, ייעוץ אישי וזוגי, התאמה זוגית.

מעבר להיותם מתמחות בפתיחה בקלפי טארוט הן גם מיסטיקניות מומלצות בעלות ניסיון רב וידע עשיר בתחומי מיסטיקה נוספים: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, פתרון חלומות, קבלה, תקשור, ייעוץ זוגי, מודעות עצמית, התאמה זוגית, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע, החזרת אהבה, ברכות וקמעות.
מיסטיקול 8 מרכז האור והמיסטיקה הישראלי  מתקשרים, מיסטיקנים און ליין.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיסטיקנים און ליין

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים