מיסטיקה


מיסטיקה 


 מהי מיסטיקה ורוחניות.




מיסטיקה משמעותה הסתרה כל אותם דברים הנמצאים מעל הטבע והיכולת לתת להם מובנים ופרשנויות רוחניות. 

מיסטיקה קיימת מאז תחילת הבריאה ויצירת האדם. 
מיסטיקה יהודית משמעותה אמונה באל, בבריאה, יעוד האדם, ורצונו של האל מן האדם מבחינה רוחנית תיקון הנשמה.

 תקשור: הנו כוח רוחני ומיסטי, יכולת קליטה על-חושית וטבעית, הכוח לחוש ולראות דברים נסתרים באמצעות המודעות הפנימית העמוקה.

 כיצד ניתן לשפר  את איכות חיים מבחינה רוחנית באמצעות מיסטיקה. איך נדע מה הוא יעודנו וגורלנו בעולם הזה, ובהתאם לכך  לקבל החלטות מועילות ונכונות בחיים? האם מיסטיקה ורוחניות יכולה להגדיל את הסיכויים שלנו ליצירת חיים נכונים מלאי תוכן רוחני משמעותי ולעזור לנו להגשים ולממש את עצמנו?.

עם התפתחות עידן האינטרנט ניתן כיום באמצעות אתרי שרות של מיסטיקה אונליין, לקבל שרותי יעוץ אישים, פתיחה מזל, בכל בעיה ונושא על ידי מיסטיקנים מתקשרים און ליין.

מיסטיקול 8 - מרכז האור והמיסטיקה בישראל  אתר מיסטיקנים און ליין מציע מגוון רחב של שרותי מיסטיקה במטרה לעזור ולסייע במתן תשובות לשאלות, עזרה בפתרון בעיות,  יעוץ ואישי, הכוונה וסיוע בבניית מערכות יחסים נכונה בזוגיות,

מיסטיקול 8 דרך שיטות מתחום עולם מיסטיקה ורוחניות יעזור לכם להתמודד עם זוגיות במשבר, לערוך עבורכם התאמה זוגית ומקצועית, לתת תחזית עתידית אישית, קריירה, בריאות ועוד תחומים רבים.

מה הוא סוד כוחם של מיסטיקנים און ליין?.  דרך תקשור באמצעות מתקשרים רוחניים, ניתן לדעת מה צופן לכם העתיד, בהתאם לכך כוחם של מיסטיקנים און ליין, לעזור לכם לקבל להתכוונן נכון לפי גורל מזל ויעוד אישי וייחודי של כל אחד ואחד מכם דרך  תקשור און ליין,  יעוץ אישי, יעוץ רוחני. אשר יעזרו לכם להגשים חלומות, רצונות ושאיפות.

מיסטיקנים מתקשרים און ליין של מיסטיקול 8, ניחנים בכוחות ויכולות קליטה על-חושית דרך תקשור עוצמתי, תקשור עם המודעות הפנימית העמוקה באמצעות החוש השישי.

מיסטיקול 8  שרותי מיסטיקה-תקשור און ליין,  מענה טלפוני מהיר ומידי על ידי מומחי מיסטיקה , מיסטיקנים און ליין, מתקשרים און ליין, בשיחה אישית ודיסקרטית  יעזרו לקבל פתרונות הנוגעים לגורלכם ולמציאות היום יומית שלכם.

סוד כוחם של מתקשרים רוחניים, מיסטיקנים מומלצים,  סוד כוחם הוא בהבנת ותרגום של כוחות ואנרגיות חבויים אשר באמצעותם או בסיוע כלים ושיטות מיסטיקה רוחניים תדעו לשלוט בחייכם בצורה נכונה יעילה ותועלתית, ובכך לעזור לכם להיות אנשים מאושרים יותר, מצליחים יותר בדרך להגשמה עצמית.

מיסטיקנים און ליין של מיסטיקול 8  כוחם נעוץ בעובדה שיש ביכולתם לפקוח את עיניכם ולתת הארות רוחניות וחשובות הנוגעים לגורלכם ועל מה שצופן לכם העתיד.

מיסטיקנים מומלצים, מומחים לקריאה בקלפי טארוט,  פתרון חלומות, מומחי קבלה, נומרולוגים, אסטרולוגים, מתקשרים רוחניים, מדריכים רוחניים, ריפוי  גוף ונפש, יועצים ומדריכים לזוגיות, אהבה והתאמה זוגיות לפי תחומי מיסטיקה שונים. 

מומחי מודעות עצמית, ואנשי קבלה יערכו עבורכם מפת קארמה בזוגיות שלכם.

 גלגול נשמות ושחזור גלגולים לפי קבלה, מהו קשר קרמתי לפי הקבלה? כיצד חכמת חכמת הנסתר יכולה לעזור לנו.

לפי חכמת הקבלה, חיים אינם מסתיימים עם המוות, רק הגוף הפיסי מפסיק מפסיק לחיות, נשמה משיכה להתגלגל הלאה, לעבר הגוף הפיסי הבא ונתונה להשפעת חוק הקארמה, נשמה ממשיכה להתגלגל מגוף לגוף.
עד להשלמת כל התיקונים בכל הגלגולים, נשמה מסיימת את התיקונים ברגע שהיא מגיעה לדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר.

קארמה מגלה לנו את מכלול חיי הנשמה בכל תקופת גלגוליה, קרמה היא מושג רוחני שמשמעותו סלילת נתיבים ודרכים לתיקון הנשמה וכוחות הרוע בעולם, בכוחה ליצור איזון אנרגטי, לשחרור אתנו מכל מיני חסימות, ריפוי וטיהור רוחני נפשי ופיסי, קארמה יכולה לעזור לנו  לדעת מה הם המכשולים שניתקל בהם בגלגול הנוכחי או מה התיקון שלנו,  על מנת לנקות ולטהר את הנשמה בדרך ליעוד הבא שלה.

מיסטיקנים מתקשרים און ליין מומחי מיסטיקה ואהבה, מיסטיקה ורוחניות, מיסטיקה ותקשור, כוחם ביכולת לתת לכם כלים רוחניים ונכונים לשיפור מערכת זוגית, ליצוק תוכן משמעותי ורוחני, הרמוניה והדדיות, אהבה ואושר בזוגיות.

מיסטיקנים און ליין יתנו לכם שיטות וכלים כיצד לייעל את החיפוש אחר מציאת בן/ת הזוג מתאים.
איך לדעת למשוך אליכם את הנשמה הקראמתית הקוסמית המתאימה לכם.

מומחי קבלה, נומרולוגיה קבלית של מיסטיקול 8  לפי שמות ואותיות השם יערכו עבורכם מפת תאמה זוגית לפי שמות, בדיקת שמות, הוספת שמות, טיהור ואיזון אנרגטי, שחרור מחסימות, שמות לתינוקות.

מיסטיקנים מתקשרים און ליין של מיסטיקול 8 -  24 שעות ביממה בשיחה אישית 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין