עין רעה



מהי עין רעה?





המושג "רע עין" בא ללמדנו על בני אדם בעלי אופי רע, צרי עין, קנאים.

בני אדם שלא מסתפקים לעולם במה שיש להם, לרוב העין שלהם מופנית ונשלחת לאחרים, אותם אנשים הם אנשים אשר בצער והסבל הנפשי שלהם לא יכולים ולא מסוגלים לראות ולקבל את הצלחת האחרים.

צרות עין כזו מסוכנת ויש לה השפעה מזיקה שיכולה להביא נזק מהותי לכל אלה הנמצאים בקרבתם של אותם אנשים, או בקשרי גומלין ויחסים אישיים. לרוב הם אנשים מרירים, חושבים שהם מקופחים, בעלי גאווה וכעסקנים. חסרי בטחון עצמי ומודעות עצמית, חושבים שלהם מגיע להם הכול, במיוחד בא הדבר לביטוי במקומות עבודה, בקבוצת החברים, ביחסי שכנות, זוגיות ויחסי הגומלין בתוכם. 

המציאות מלמדת אותנו שכאשר אנשים לא יכולים לראות את הטוב באחר, הם יעשו ככל אשר ביכולתם ובידם כדי לפגום בהצלחת האחר, אפילו שהצלחתם אינה גורעת מהצלחת האחר, לא משנה כמה תהיה אהבה שלו לזולת ובאיזו מידה, לעולם הם לא יהיו שמחים שמחה שלמה בהצלחת האחרים. 

המקור והסיבה העיקרית לעין הרע הוא "קנאה "( קנאה מהווה נקודה עיקרית שממנה עין הרע יונקת את חיותה), קנאה היא כמו חרב  חדה בנפש האדם וההתמודדות עם קנאה מורכבת ובעייתית.

ר' אליעזר: "  אומר "עין הרע, יצר הרע, ושנאת הבריות מוציאים את האדם מן העולם", וממשיך ואומר "קנאה, תאווה וכבוד מוציאים אדם מן העולם". (ב', יא').

עין רעה היא אנרגיה לא חיובית שלילית, שנשלחת כחץ רעיל הבא לחסל ולהרוג את הצלחת האנשים האחרים, ולמנוע מהם אפשרות להצליח ולהתקדם. דבר אשר לפעמים עלול להשיג את המטרה ולמנוע מהאחר הגשמה והצלחה.

אמר שלמה המלך " אל תלחם את לחם רע עין, ואל תתאו למטעמתיו. כי כמו-שער בנפשו כן-הוא; 'אכל ושתה!' יאמר לך, ולבו בל-עמך". משמע ששלמה המלך ממליץ לנו להיות זהירים ולא לקבל אוכל מאדם שלא נותן מטובו בכוונה אמתית מנתינה לשם נתינה בטוב לב ואהבת חינם,  ללא אינטרס ותמורה כל שהיא, נתינה כזו היא לצורך הפקת תועלת אישית או מסיבה שיש עמה כוונה לא טובה. 

יש נטייה בחלקים מסוימים של החברה להאמין שאם דברים בחיים לא מסתדרים ולא הולכים ומתנהלים כמו שצריך (באהבה, בזוגיות, פרנסה, קריירה, אהבה, לימודים, בריאות, כספים ועוד ) הדבר מתחיל או קורה כתוצאה מכישוף או עין הרע. 

מיסטיקנים או מתקשרים העוסקים במגיה שחורה לרוב הנטייה באה מבצע בצע כסף, וטעונים שבכוחם להטיל   "עין הרע"  או "כישוף" לבקשת לקוחות נפגעי אהבה, חברים, עמיתים לעבודה ועוד... למרות שאותם מתקשרים לא מאמינים שיש בכלל בכוחם ויכולתם להטיל עין הרע, על האחר האמונה בעין הרע או בכישוף היא שמזמנת אנרגיות שליליות, תקיעות, חסימות, ועוד... . ישנם החושבים כי הם פגועים מעין הרע , כישוף או קללה והמזל לא מאיר להם מאיר םנים, תחושה של תקיעות וחסימות אנרגטיות יוצרים מצב ששום דבר בחיים ובמציאות שלהם לא מסתדר להם.


הסרת עין הרע איך להשתחרר מה "עין רעה", כישוף, וקללה.

1.  הדרך היעילה והבטוחה ביותר היא לנהוג בצניעות  לא להתהדר ולהתגאות "אני ואני " יש לי.... אני יודע הכול... במיוחד ליד אותם אנשים בעלי עין רעה.

2 הגנות, קמעות, קמעות נגד עין הרע, בכוחם לפי התפיסה המיסטית העתיקה, מושרשת גם בימנו בעיקר בקרב הדתיים, לרוב רבנים נוהגים קמעות כהגנה ושמירה מעין הרע, חמסה, חוט שזור אדום על כף היד, דג מוכסף בצורת תכשיט או תליון.

3. ברכות ותפילות, על ידי פנייה לאנשי קבלה, מקובלים, מתקשרים, מיסטיקנים, העוסקים במגיה לבנה, או באחד מתחומי מיסטיקה הקשורים לעין הרע, אותם מיסטיקנים  רבנים או מקובלים, יערכו עבורכם בדיקת עין הרע בעופרת, או דרך שמות, ובמקרה של גילוי עין הרע יעשו לכם הסרת עין הרע דרך ברכה או תפילה "קרע שטן" הוספת שם, ועוד...אשר תשמור תגן ותרחיק מעין הרע!

ישנם עוד שיטות רבות של הסרת עין הרע, 


 עין רעה  או הכישוף באה לביטוי בעיקר בתחושה של אי הצלחה או פספוס מכל דבר אשר אנחנו עושים, אי יכולת ואפשרות לממש ולהגשים את צרכינו ורצוננו, מה שנקרא הגשמה עצמית. ירידת מוטיבציה (חסימה) ורצון להתמודד עם קשיי החיים, תמימות, לחץ סביבתי, פחדים ומחסומים. 

אפילו התורה חלוקה בעניין "עין הרע". בתורה ניתן למצוא התייחסות במקומות רבים לעין הרע. 

מבחינה מציאותית ורציונלית, עין היא איבר הראייה החיוני ביותר שלנו, עין מעבר ליכולת הקליטה המהירה שלה ויכולת ההסתגלות שלה לשינוים בכול מצב נתון, יכולה להעביר אנרגיות חיוביות ושליליות. אנרגיות שליליות באות לידי ביטוי. דרך מבט של בוז בעיניים, זלזול, התפעלות יתר, קנאה (צרות עין), כעס, שנאה, מה שנקרא עין מדברת, עין יוצרת פעולה פעולה של העברה ועיבוד נתונים. עין  מעבירה דרך מבט פקודה למוח אשר מעבד את התמונה שהעין קלטה והופך אותה למחשבה. המחשבה  מעבירה דרך העין בחזרה אנרגיה שלילית. 
השאלה הנשאלת האם יש דבר כזה עין הרע במבט, או שזה המוח בכוח המחשבה שלו מעביר אנרגיות שליליות דרך העין  בעצם יוצר עין רעה.

רגישות, אינטואיציה, טלפתיה  מושגים המוכרים לנו היטב, הם למעשה צורה ודרך של העברת מסרים מאדם לאדם, עין מביטה על דבר כלשהו "בהתפעלות יתר", כעס, שנאה, מעבירה מסר למוח, המוח מפענח מיד את התמונה ויוצר מחשבה רעה של קנאה. כעס,שנאה ובוז.  מה שנקרא עין רעה (צרות עין) 

כמה ביטויים אשר ימחישו את הכוונה.

הלוואי והיה לי רק  עשירית ממה שיש לו.

תראו איזה  חיים טובים יש לפלוני, בית עם גינה, אישה יפה ומהודרת מלאה בתכשיטים, מכונית יוקרתית.

למה הולך לו בכול מה שהוא עושה ולי לו? 

ישנם כמובן דוגמאות רבות להמחשת עין רעה או אנרגיה שלילית השגורות בחיינו היום יומיים ומוכרים לנו מהמציאות שלנו.

קנאה למעשה היא אנרגיה שלילית, אדם המקנא באחר גורם למעשה לפגיעה על ידי העין.

עין רעה יוצרת אנרגיה ומחשבה שלילית שמכוונת אל אותו אדם.

טעות לחשוב כי פגיעה באדם אליו מכוונת העין או המחשבה השלילית הוא האדם הנפגע היחיד. כל אדם  אשר רואה עין היוצרת אנרגיה  שלילית ונמצא בקרבת מטיל עין הרע יכול להיפגע לא פחות מאדם אליו מכוונת העין. וזו הסיבה העיקרית למה אנו נזקקים להגנה מפני עין הרע מה שיכול לבצע את פעולת הסרת עין הרע.

 עין נוצרת בעיקר כאשר אדם מבקש לעצמו את מה שיש לאחר ובכך הוא יוצר לעצמו למעשה מחסומים  ומגבלות.


איך יש לנהוג על מנת להישמר מפגיעת עין הרע? רבי יצחק: אמר  "אין הברכה מצויה אלא בדבר הסמוי מן העין"  (בבא מציעא מב ע"א.)  בעולמנו התחרותי המציאות העגומה והלא מרוסנת דוחפת את האדם לתהומות של שפלות רוח. כך שרבים הם הקנאים המאחלים בסתר ליבם לנפילתו של אדם ששפר עליו מזלו. שמירת העין סגירת העין כך הקב"ה  פותח יותר את ידו, זו עסקה משתלמת. כאשר עיני אנוש מוסרות, אזי עיני ההשגחה העליונה מתגלות ויכולות לתת את ברכתן.

מהאמור לעיל ניתן ללמוד שאדם הוא נזר הבריאה, ויש לו כוח רוחני עצום שבצידו עומדת אפשרות בחירה "הרשות נתונה" בין גישה אגואיסטית לגישה אלטרואיסטית. אך בל נשכח כי בסופו של יום טוב עין הוא אשר יבורך. 


 אם יש לכם חשש מעין רעה, כישוף?, אם יש מחשבת קנאה עליכם על ידי אחרים ואתם חשים ניזוקים?, אם אתם חשים תקועים או חסומים בזוגיות, בעבודה, קריירה, עסקים, לימודים, פרנסה והמחשבה שלכם נוטה לכיוון עין הרע.
על כל השאלות  הללו מומחי מיסטיקול 8 מרכז האור והמיסטיקה בישראל - מיסטיקנים, מתקשרים בטלפון, מקובלים ורבנים, יערכו עבורכם בדיקת עין הרע, במקרה של גילוי הרע יבצעו הסרת עין הרע, על ידי מתן הגנות נגד עין הרע, ברכות וקמעות בייעוץ אישי ודיסקרטי יספקו לכם  תשובות לכל השאלות המטרידות אתכם

שלמה טל מיסטיקן מתקשר מדריך ויוצר רוחני למודעות והגשמה עצמית בשיטת חלון האור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים - ברשת המדיה