מיסטיקנים


מי הם מיסטיקנים? 


מיסטיקנים הם אנשים רוחניים בעלי חכמה הגיון ותפיסה מיסטית היכולים להגיע לממצאים אישיים הנוגעים לגורל ולמזל של אדם ואדם. בכול תחומי חייו.

יש עדויות רבות במיסטיקה היהודית לפי הקבלה, בתרבויות עתיקות כגון יוון, סין, הודו, דרום אמריקה, ועוד.. הסינית, שמיסטיקה מאז ומתמיד משמשת שיטה פילוסופית רוחנית, שמסבירה ומלמדת על מחזוריות חיי האדם, התכונות האישיות שלו , יכולותיו, נקודות חשובות במסע חייו. לפי חוקים ברורים ומדויקים. 

במהלך התפתחות של האנושות מאז הבריאה ועד היום התפתחו שיטות וכלים רוחניים שמבוססים על תפיסות רוחניות הקשורות לתרבות ודת, שלא תמיד המדע מצליח למצוא תשובות והסברים פושטים לשאלה הנצחית כיצד נברא העולם. ועדיין לא הצליח לפענח את הסוד הזה.  

 מיסטיקנים ופילוסופים בתקופות העתיקות, ראו במיסטיקה סמל קוסמי ואנרגטי המכיל סודות ואנרגיות הקשורים לאופי ולאישיות האדם, יכולותיו, ייעודו ותפקידו בכל הגלגולים, בכל אדם כפרט מסתתר פוטנציאל אישי, אשר קובע ומשפיע על ההתנהלות האישית שלו, צמיחה והתפתחות.

כאשר מיסטיקנים בוחנים את לפי כלים רוחניים את ייעודו וגורלו של האדם הם נעזרים במספר תחומים של מיסטיקה תורת המספרים - נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה יהודית, קלפי טארוט (למרות היותם אסורים על פי הדת והמיסטיקה היהודית), תקשור רוחני, ועוד שיטות שבעזרתם הם יכולים לצפות, להגיע לתשובות ברורות ומדויקת, לתת ייעוץ והכוונה בכול תחומי החיים במסע חיו בעולם הזה ובגלגולים הקודמים. 

בבסיס המיסטיקה ישנה תפיסה האומרת ש "הכול צפוי והרשות נתונה", לכן במידה רבה העתיד והגורל נקבעים על ידי האדם עצמו בהתאם להחלטות שהוא בחייו, למעשים, למחשבות, ודרך תפיסתו והתנהלות בחיים. מה שאומר שתפקידם של מיסטיקנים הוא יותר בהכוונה, תיקון וייעוץ אישי.  

מיסטיקה מסייעת למיסטיקנים על ידי שימוש בכלים רוחניים, לסייע לכל אדם להתמודד עם המציאות הניצבת מולו בהתאם לגורלו, ובהגברת המודעות העצמית להתמודד עם המשימות היום יומיות בכדי לשרוד. 


תאום ציפיות - ייעוץ והכוונה

במסע החיים שלנו מרגע שאנו יכולים לעמוד על דעתנו ולהבין דברים בכוחו המחשבה, אנו יוצרים ציפיות, ציפיות אשר משקפות את התשוקות והמהווים שלנו, את הרצונות והמחשבות, את הרגשות והתחושות, בהתאם ליכולות האישיות שלנו.

תפקידם של מיסטיקנים הוא לסייע לנו להגשים את אותם ציפיות על ידי ייעוץ רוחני, בכדי לעזור ולכוון אותנו ליעד או למטרה שלשמה בקשנו את עזרתם של המיסטיקנים בכול תחומי החיים, זוגיות ואהבה, פרנסה ועבודה, קריירה ולימודים, בריאות הגוף והנפש, מקום מגורים, זמנים מתאימים לשינוי, הגנות וסגולות לכל מטרה.

מיסטיקה שחורה האסורה על פי חוקי הקבלה והמיסטיקה היהודית, איננה כלי ולא שיטה של ייעוץ והכוונה, היא שיטה פסולה ומסוכנת, המשמשת מיסטיקנים שונים ושרלטנים למיניהם לניצול מצוקות נפשיות ובעיות זמניות בהם נמצא המבקש את סיועם על ידי כישוף או פעולה מגית אסורה. 

מסטיקה תפקידה לסייע למיסטיקנים לכוון כל אדם לפי שרש נשמתו וגורלו, מיסטיקה היא כלי לתיקון הנפש, שיטה להגברת המודעות העצמית, ולא כלי חליבה מלקוחות תמימים.

מיסטיקנים און ליין

בעידן האינטרנט מנועי החיפוש מוצפים במיסטיקנים, מתקשרים, נומרולוגים, מקובלים, מומחי טארוט, אסטרולוגים ועוד.

אם בעבר היינו נזקקים לשירותם של מיסטיקנים היה עלינו להשקיע זמן רב בחיפוש אחר מיסטיקן או מיסטיקנית, לתאם פגישה אישית, ולחכות כמה ימים עד לפגישה אישית, מה שהביא להוצאה כספית גדולה, נסיעות או דלק, בזבוז יום עבודה ועוד... היום הרשת מציעה לנו אתרים רבים של מיסטיקנים און ליין, 

"מיסטיקנים און ליין" הנו שרות אינטרנטי חדש יחסית, המציע שרותי מיסטיקה תקשור במענה טלפוני מידי, תחומי מיסטיקה רבים, ומאגר גדול של מומחים ויועצים רוחניים כגון, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קבלה, פתרון חלומות, התאמה זוגית, ייעוץ והכוונה בעת זוגיות במשבר, החזרת אהבה, תשובות לשאלות, בדיקת עין הרע, בכול תחומי החיים, קריירה, עבודה, מגורים, זוגיות ואהבה, פרנסה וכספים, עסקים, בריאות ועוד.

היתרון הגדול בפנייה אל, מיסטיקנים, מאתר מיסטיקנים און ליין, הוא בכך שהשרות הוא בטלפון בשיחה אישית ודיסקרטית, אין צורך לתאם פגישה, פשוט קל ומהיר מתקשרים בטלפון ומיד נענים.

התשלום בחשבון הטלפון, אין צורך בכרטיס אשראי, התשלום קבוע ותלוי באורך השיחה, אין צורך להזדהות רק זיהו בשם פרטי ותאריך לצורך הפתיחה והייעוץ.

השרות זמין לכל אדם איש ואישה ללא הבדל מין וגזע מעל גיל ומעלה. משוחחים עם מיסטיקנים בטלפון מכל מכשיר טלפון רגיל או חכם, הפתוח לשיחות בין לאומיות. 

השרות פועל ברציפות 24 שעות ביממה גם בשעות הלילה המאוחרות.

מחפשים באינטרנט "מיסטיקנים" או מתקשרים, מתקשרים בטלפון ומיד נענים.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיסטיקנים און ליין

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים