אור והארה - בין דמיון למציאות

 

 
 
דמיינו לעצמכם יער מלא עצי אורן, אלון,  אשור, אשוח,ברוש, אקליטפוס, ליבנה, ארז אדום ועוד...
 
לרגע תחשבו שאתם בעולם אחר זר ולא מוכר, משוטטים בין עצי היער הענקיים, עוברים בתוך הסבך, נעצרים ומחפשים לפלס דרך, שענפי עצי היער מסוככים עליכם, עולם בו הדממה שולטת, המשרה לרגע תוחשת זמן אבוד, זמן איכות שלכם עם עצמכם קשובים לרחש הלב, מנותקים מהעולם ומהחיים שמעבר ליער, מחוברים  לטבע לציוץ הציפורים, לרשוש העלים, לריח האדמה, הלחות והטחב, השורשים הבולטים, מה שמעניין אותכם הוא מה שמתרחש סביככם בזמן אמת.
 
חיבור והתקשרות עם כל שנפרש וגלוי לפניכם, אל מרחבי הנסתר והמסתתר מתחת לאדמה ומעיניינו, היער השקט והסבוך, מעביר מסרים עוצמתיים פנימה אל הנפש העדינה הפגיעה והשברירית, המפתח שבעלילה. היער "השקט", כביכול, שוצף וגועש, מציץ פנימה אל מעמקי הנפש, זמן איכות שלכם עם עצמכם, תקשורת דו כיוונית בניכם לבין עצי היער הטבע ואימא אדמה, בתוך מרחב ענקי מתוחם וסגור.
 
תקשור היכול להתרחש רק בין שני ממדים רוחניים עוצמתיים, בין הנסתר לגלוי, בין הגוף לנפש, הקשבה  למחשבה ולמראה העיניים, רזולוציה בה משתתפים אני, העצים, פכפוך המים המשתפכים באפיק הנחל, רשרוש העלים, ציוץ נציפורים רחש הרוח המנשבת קלות וברוך בצמרות העצים. ברגעי הניתוק הללו והחיבור בזמן אמת, נוצרת מערכת יחסים פשוטה של משא ומתן הפועלת עליכם, טבע האדם תמיד ישאף לעבור מהמקום שבו יש הרבה אל המקום שבו יש מעט שבו יש שקט נטול דאגות ומחשבות. מערכת יחסים השואפת לאיזון, בין החומר לרוח, טלנובלה, בזמן שהדמיון משוטט בתוך דממה אלחוטית השוררת סביככם. 
 
מסרים המועברים בקשר המשתנה בניכם לבין עצי היער, חוסר אונים, פשוטות, פרטים המתקשרים זה לזה, ברדיוס בלתי נתפס ומנותק מהמציאות הרגילה תוך כדי מעבר למציאות אחרת רוחנית עצומתית וגבוהה ביותר. מציאות היוצרת יש מאין בצורה ברורה וחדה, נקייה וטהורה, פשוטה עדינה ורגישה,מכול המערכות המורכבות והמתסכלות, אליהם אנו כפופים בחיים שמעבר ליער, 
 
נקודות של אור והארות רחוניות, ריכוז אינפורמטיבי רישתי שחופף ומחבר אותנו לפרטים רבים בזמן תקשור. תוצאה ישירה בלתי אמצעית המספקת לנו מרחבים ואפיקים חדשים של הקשבה פנימית, משוב, הסתגלות, קבלה, נתינה, שיסייעו לנו למצוא את האיזונים והתשובות הנכונות בכול זמן נתון במציאות חיינו, שיסייעו לנו להגשים את עצמנו, להתפתח, לצמוח רוחנית, לשמר את עצמנו מהמהמורות הרבים המצפים לנו מעבר ליער, בזכותם תהיה לנו היכולת לשלוט בקורה סביבנו, לשרוד, ותמיד למצוא את נקודת האיזון בין הגוף לנפש, בין הרוח לחומר, מקום מסתור ומפלט ברגעים קשים. 
 
אם נדע לשמר את היער הזה בדימיוננו הוא ישאר עמיד לנצח, ישמש לנו כמזון ככר מרעה רחב ידיים לשוטט בו כדי להגיע לאמת הפנימי. פיקניק מחתרתי שלם שמתקיים בדימיוננו, ככלי הישרדות עוצמתי, המהווה קרקע מוצקה לאדמה עלינו דורוכות כפות רגלנו. דרכה עוברות, התראות על סכנות, קבלת מסרים והחלטות, תשובות לשאלות, תחזיות וציפיות, על כל מה שקורה סביבנו.
 
 
שלמה טל מיסטיקן יועץ מדריך ויוצר רוחני, בשיטת חלון האור
 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין