מהי קבלה

קבלה - פתיחה ייעוץ הגנה ושמירה



קבלה - פתיחה ייעוץ הגנה ושמירה - מתקשר רוחני, או מקובל הינם מושגים הבאים לתאר אדם או איש, בעל סגולות רוחניות גבוהות מאוד, במקרא המתקשרים הרוחניים נקרא "איש האלוהים"  כוונת המקרא היא ייחוס לאנשים או אדם בעל כוחות וסגולות לרפא אנשים. 

יכולתו של "איש האלוהים" לפי המקרא להטיל כשפים, קללות ומחלות על כל המכעיסים, אלישע רואה מביתו את גיחזי לוקח מתת מדותן, את חיילי ישראל הבאים לאסרו, דבר המעיד על כוחו ויכולת נבואתו של איש האלוהים או המתקשר.

כוחו של המתקשר לפי המקרא להגיד עתידות, לראות איזה מין הילוד, לפקוד עוונות, ולבשר פורענות, יש להבחין בין איש האלוהים לבין נביא, נביא גם יכול להיות רואה עתידות, אך נביא הוא יותר שליח ה' הנושא מסר לכלל העם מאת ה' ואילו איש האלוהים הוא מתקשר בעל כוחות רוחניים היכול לרפא, להמית,להחיות, לחזות עתיד, להטיל כישוף, להסיר עין הרע, 
עם החורבן נעלמו גם אישי האלוהים המתקשרים הרוחניים, ומשמעותו של איש האלוהים נעלמה ונשתכחה וכיום המיסטיקה רואה באותם אנשים בעלי כוחות רוחניים גבוהים היכוכלים לצפות ולחזות עתיד, לרפא מחלות ולהסיר חסימות, כמתקשרים. 

הקבלה
היא הבנה וחוכמה ששורשית שרשיתה בבריאה, קבלה היא חקירה פנימית ושמה תורת 
הסוד והנסתר,  חכמת הקבלה היא עיסוק בכול הממד הרוחני המופשט העמוק והאין סופי, תחומים ונושאים  שהם מעבר לחוויה, מעבר לההויה נרגילה והיום יומית. . שפת הקבלה היא שפה שמעבר לתפיסה וההתיחסות לכל הקורה וסובב אותנו תפיסה שונה ולא ברורה  שהינה מוכרת לנו. קבלה היא דרך חיים, חשיבה, חכמה, תפיסת הבריאה, משמעות  האדם ביקום ייעודו  בבריאה וייעוד הנשמה. הקבלה מסבירה לנו  את תהליך התהוות הדברים ויצירתם, הקבלה היא  שפה עתיקה  שלא מובנת  בתפיסת השכל הרגיל שלנו. ולא נתפסת בחושינו. הקבלה עוסקת  במהות של האמת האמתית והמציאות  השונה מן האמת האמתית והמציאות בה אנו חיים כיום .


סוד הקבלה - הקבלה היא סוד אשר בבסיסה  קיימת מציאות שהכול גלוי וידוע מראש, מרגע לידתנו ועד מותנו.

הקבלה באמצעות  כח האותיות או הנומרולוגיה הקבלית מציגה בפנינו מערך שלם של הסברים אין סופיים, על מהות האדם ייעודו ותפקידו בעולם הזה.

קבלה הינה כלי אבחון  מדויוק המציעה לנו שיטה שבאמצעותה ניתן לראות את גורל וייעודו האדם.

"קבלה ראי נפש", לאישיות לאופי ולכול ההתרחשויות העתידים להתרחש בחיינו, עד כדי רמת דיוק מוחלטת, בכול תקופת גיל עתידית ראיית מצבים, אירועים, מחלות, ואבחון בעיות שונות, לטוב או לרע. 

רוצים לקבל און ליין ייעוץ והכוונה בטלפון ממומחי קבלה, מיסטיקנים מומלצים, מתקשרים עכשיו 24/7 072-2280549 
         

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיסטיקנים און ליין

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים