חלום

בין חלום למציאות



כשבני האדם מתעוררים מהשינה וחוזרים למציאות, הם למעשה נפרדים מחוויית ההוויה של התקשור בין המודע לתת מודע, או נפרדים מעולם החלומות והדמיון, בחלום אין עבר ואין עתיד יש רק הווה עכשווי.

.אם נמחק את הזיכרון, את העבר והעתיד, נחייה בתוך קיום של הוויה, כשאנו מוחקים את הזיכרון אנו מתנתקים  מהעבר שלנו ומהעתיד שלנו ואנו חיים בתוך זמן אמיתי, הווה עכשווי ז"א שהמציאות נעלמת, משום שהמחשבה לא קיימת כלל בתוך החלום, המחשבה מנותקת כליל ממה שהיה וממה שיהיה ונמצאת בהתעסקות עם הקיים עם היש.  הויה זו מציאות עכשווית מסע אישי בזמן אמת, זמן בו לא קיים עבר ועתיד קיים רק היש, הרגע, כאן ועכשיו.

עולם ההוויה הוא עולם החלומות והדמיון, הוא הסרט שבו אנחנו השחקן הראשי ואנחנו גם הצופים בסרט, ז"א  שבחלום כמו בדמיון  יש לנו שותף פעיל צופה ושחקן, בחלום אנו יכולים לפחד, אנו חשים את הפחד ואנו רואים את הפחד. במציאות אנחנו לא יכולים לראות את הפחד אנחנו יכולים לחוש אותו, במציאות אנחנו לא יכולים להסתכל לפחד בעיניים אנחנו יכולים לדבר על תחושת הפחד, ואילו בחלום מעבר לתחושת הפחד אנחנו רואים את הפחד ומסתכלים לו בעיניים אנחנו רואים את הפחד של עצמנו כצופה. האם אי פעם משהו ראה ממש את דמותו בחלום כמו שהיא משתקפת במראה? התשובה היא לא! אז איך בכל זאת אנחנו גם השחקן הראשי  בחלום וגם הצופה של עצמנו בחלום ועדיין אנחנו לא יכולים לראות את עצמנו בעצמנו אלא רק לחוש את עצמנו בזמן החלום או בזמן ההוויה.

במציאות אנחנו יכולים לראות את עצמנו רק כשאנו מביטים במראה, המראה האישי נחווה ונצפה  בתוך ההכרה או המודעות דרך המראה, כך גם בחלום המראה האישי שלנו לעולם לא נראה ומתגלה לנו, בחלום אנחנו יכולים לחוש את הפחד להרגיש אותו בזמן אמת בהוויה ולראות אותו מהצד כי שני השחקנים הפועלים בחלום הם ההכרה ותת ההכרה, תת ההכרה או המודע והתת המודע. חלום הוא כמו מראה אישית ז"א שתת המודע צופה במודע ומעביר לו דרך החוויה את מה שהוא רואה, באמצעות סמלים, חיות, תמונות, סיטואציות, פרצופים, תחושות גוף, מקומות ועוד. החלום שייך לתת מודע.

מתקשר אמיתי הוא אישיות רוחנית שדרכו נדע מה צופן לנו העתיד, הוא בעצם ה"תת מודע". הוא המתקשר האישי שלנו. הוא מפעיל אותנו באופן אוטומטי, דרך כל מה שאנו קולטים בעין,  באמצעות קודים או מסרים או תדרים שבאים לידי ביטוי בהתנהגות, במחשבה, בתנועות ובמעשים שלנו. הדרך בה אנחנו מתנהגים, חושבים, מבינים, מדברים, חווים, רואים וקולטים את מה  שמתרחש שסביבנו בזמן אמת.

 התת מודע הוא מחסן ידע וזיכרון אין סופי של כל מה שאנו רואים, חשים, חושבים, יודעים ומבינים. התת מודע באמצעןת תקשור מעביר לתודעה  רק את אותם הדברים החשובים לקיום ולמציאות האישית שלנו. 

הפרוש לחלום או פתרון החלום קשור לרוב למציאות היום יומית שלנו ולכל מה שנחווה על ידינו בעבר או דברים הנרמזים דרך החלום שעלינו להיזהר מהם בעתיד, או תשובות לשאלות הקשורים לעתיד שלנו דרך הסמלים והמסרים שבחלום. לפעמים החלום הוא מעין איתות תדר, הזהרה, ממי עלינו להיזהר ולמה.   
   
 בחלום התודעה הרגילה לא קיימת כי בחלום אין מחשבה יש רק אירועים שבאים לידי דרך סמלים, תמונות, מקומות מוזרים ובלתי מציאותיים, כמו נחשים בחלום. חיות בחלום. הבית הישן בחלום. ים בחלום, גלים גבוהים, אימתניים ומאימים בחלום. טביעה בחלום. נפילה בחלום, מוות בחלום, קולות מוזרים, סוסים בחלום ועוד, שהם ביטוי לפחד. לרצונות, לתחושות ולהוויה היום יומית שלנו.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין