תקשור מרחוק - מתקשרים מומלצים בטלפון

מהו תקשור בטלפון 


תקשור בטלפון - תקשור רוחני מרחוק בין הנפש הפנימית " נשמה" תקשור דרך אנרגיות ותדרי קול ללא מגע, שיטת תקשור מרחוק באמצעותה מתקשרים קולטים מידע ומסרים דרך תחושת היוצאת מהגוף והנפש בזמן שיחה טלפונית, זרימה של אנרגיות רגשיות מרחוק. בעיקר במצבים חסר איזון נפשי ורוחני. 

מצבים כמו פחדים או חרדות מסיבות כל שהן, חלקן החלו ונטמעו בתודה העמוקה עקב אירוע חוויתי טראומטי הקשור לעבר, וחלקם עקב מצבים שונים בזמן הוויה, פרידה או גירושין: מצב לחץ כעס ודכאון, בעיות בריאות גוף ונפש, כאב פיזי, עייפות, מחלה ועוד, שינויים ומעברים מגורים, עבודה עסקים ועוד הגורמים לחששות וחשיבה לא מאוזנת וחסרת בטחון, מצב כלכלי, חובות כבדים, בעיות כספים ועוד....
מצבים אשר יוצרים חוסר איזון איזון אנרגטי וחסימות, מועברים ונקלטים בתודעה הפנימית של המתקשר.


תקשור - כוח המוטבע באדם מיום לידתו. פעולה של קליטה וקבלה אנרגטית בין שני אנשים ויותר , שפה,  מגע, עין, שמיעה, דמיון, מחשבה, רגש המועברים מאדם לאדם, מהיקום לאדם, בהתאם לזמן ולמקום. 

קליטה: כל מה שהעין רואה, האוזן שומעת, היד חשה, האף מרגיש, והפה טועם, והחושים הנסתרים קולטים, מועברים למוח, מעובדים על ידו, ומתורגמים במחשבה. 

תקשור הוא הכלי הראשוני והבסיסי שניתן לאדם ביום בריאתו,  כוחות הנפש, החושים, הרוח והנשמה האלוקית.

תקשור רוחני להבדיל מתקשורת רגילה בין בני אדם, ברובו נובע מהאנרגיה הנסתרת כוחו של החוש השישי. עין שלישית אינטואיציה פנימית עמוקה. קליטת תדרים וגלי אנרגיה פנימיים שאינם קשורים לעין, האוזן,, הטעם, המגע, והריח, 

מתקשר רוחני בשונה מאנשים רגילים ניתן בכוח קליטה ויכולת אינטואיטיבית גבוהה ועצמתית. 

ללא יכולת התקשור בני אדם היו זרים זה לא ולא מובנים זה לזה. נסו לתאר את היקום בלי היכולת לתקשר, תקשור הוא דבר טבעי ומפותח אצל מתקשרים רוחניים או מיסטיקנים בעלי הבנה וידע מיסטי הקשורים לעולם מיסטיקה ורוחניות בדרך כלים ושיטות פענוח וראייה עתיד.

האם ניתן לסמוך על מתקשרים רוחניים או מיסטיקנים בזמן תקשור פיזי או "תקשור בטלפון". ישנו כלל חשוב מאוד במיסטיקה ובקבלה היהודית " הכול צפוי והקשות נתונה. פירוש ומשמעות הכלל הזה כי הגורל נקבע אך ורק על ידי הבחירות וההחלטות שאנו עושים בחיינו. 

מתקשר רוחני, הוא רק צינור רוחני להעברת מידע שנקלט בתודעה הפנימית שלו דרך האינטואיציה העמוקה שלו. הוא בעצם סוג של השתקפות לנשמה שלכם, הוא יכול לחוש דברים לקבל מסרים, להקשיב לקולות גם בטלפון - "תקשור מרחוק". הוא יכול לשמש כמו מצפן ולדעת איך לנווט אתכם בהתאם למהות והייעוד האישי שלכם אך הוא לא יכול לנהל ולקבוע את עתידכם. הוא איננו תוכנת מחשב, הוא בשר ודם בדיוק כמו כל אחד מאתנו. 

לכל מיסטיקן או מיסטיקנית, יש את ההגדרה הייחודית שלו שממנה נובעים כוחות התקשור. ישנם החושבים שהם רק צינור רוחני, ישנם כאלו שמקבלים מידע ממקורות חיצוניים, שליחים, מדריכים, מלאכים ישויות אור שונות, חוצנים ועוד. ויש אפילו כאלו הטוענים שהם עיקר כוחם ויכולתם הם מקבלים מבורא עולם ישירות, 

להגדרה מאין נובע כוחם אין הרבה חשיבות, אבל חשוב לשים לב  על מיסטיקנים או מתקשרים העוסקים ברוחות ושדים או כוחות מאגיה שחורה, דבר שהוא אסור על פי כל אמת מידה מוסר ודין לפי החוק, לפי הקבלה, ולפי הדת והמיסטיקה היהודית. כנ"ל גם לגבי שימוש בקבלה מעשית, לצרכים שונים כמו: גלגול נשמות, העלאת מתים, החזרת אהבה, הפרדה בין בני זוג ועוד....


מתקשרים מומלצים און ליין - תקשור בטלפון


ברחבי הרשתות החברתיות באינטרנט נמצא הרבה אתרים הנותנים שירותי "תקשור בטלפון - מתקשרים מומלצים און ליין"

אתרי האינטרנט של מיסטיקנים און ליין מתאפיינים בעיקר במאגר גדול של מומחים ויועצים רוחניים, מכל תחומי המיסטיקה השונים, החל מ אסטרולוגיה ונומרולוגיה, קלפי טארוט, קבלה ומיסטיקה היהודית. בשיטות וכלים רוחניים שונים ורבים. חלקם מוכרים וידועים מהמדיה והתקשורת, חלקם מוכרים כרבנים ידועים ובעלי שם עולמי, וחלקם אינם מוכרים וידועים במדיה אך מתנהלים בצניעות והסתר ויש להם ציבור לקחות גדול. 

תקשור בטלפון - מתקשרים מומלצים און ליין מאפשר לכם במשך מרבית שעות היום ואפילו במשך היממה כולה לקבל תקשור ייעוץ והכוונה בכול ימות השבוע, השיחה עם המיסטיקנים היא אישית ודיסקרטית.

מיסטיקנים בטלפון, ללא ספק הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הביאה את המיסטיקנים והמתקשרים לתוך ביתכם, לא צריך לצאת מהבית לתאם פגישה ולהגיע פיזית למתקשר או מתקשרת, מתקשרים בטלפון ומיד אתם משוחחים עם אחד מהמומחים שבחרתם. 

אחד מאותם אתרים של מיסטיקנים און ליין הוא מרכז האור והמיסטיקה בישראל, אתר ייחודי המרכז מאגר איכותי רציני ומקצועי של מיסטיקנים בטלפון, רבנים, מומחי קבלה, מתקשרים רוחניים, יועצים ומדריכיםם רוחניים, אסטרולוגים, נומרולוגים מומחי טארוט ועוד...

האתר פועל 24/7 למעט הרבנים ושומרי שבת. מתקשרים בטלפון עכשיו ומיד נענים.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין