וידוי



הודיה!



מאז ומעולם בכול תהליך משמעותי בחיי האמנתי שהבורא שומר ומשגיח עלי.

תמיד ידעתי והרגשתי שהוא שם איתי מנחה ומכוון אותי, מעניק לי את הכוחות והאנרגיות הנכונות להתמודד על כל בעיה ומכשול, וכאלה היו לא מעט בחיי משחר ילדותי ועד היום.

אלוהים הוא שלי שוכן בתוכי מפרה מטיב וגומל לי בהתאם למעשים ולמידות שלי ולא בהתאם לקיום המצוות והתפילות, הכול זה רק ביני לבינו לא משנה אם צמתי בכיפור או שמרתי את קדושת השבת, זה ביני לבינו.

יש לי קו פתוח להגיע אליו 24/7 להודות לו, לשפוך את מר שיחי, לדון ולהתייעץ איתו בכול הדברים המציקים לי, מבלי להשתטח על קבר של צדיק או ללכת לבית הכנסת,

תחושת ניקוי וטיהור, קיימת בתוכי, במחשבה ברצון ובכוח שלי, ביכולת הפנימית שלי לדון עם בוראי מה נכון ומה לא נכון, אשר אינה תלויה בקיומה של מצווה כל שהיא.

אני יודע מתוך תובנה עמוקה ומתוך ימים ולילות של דו שיח עם בוראי, כי הכול נתון בידיי, לטוב או לרע גורלי יקבע על ידי הבחירות והמעשים שלי במישור היום יומי, "אם לא אעשה למען עצמי אף אחד לא יעשה למעני", זה מה שהוא רוצה ומצפה ממני אין מתנות חינם, הכול עניין של השתדלות ואמונה.

אני תמיד ניצב לפניו ללא מסכות ערום כביום היולדי, ללא שקרים וצביעות, ללא שום כוונה לשחד אותו בתפילה והודיה או קיום של מצווה, המתנה וההודיה הכי טובה שהוא רוצה, היא קיומה של האמת הפנימית שלי, אם אשקר! אשקר את עצמי בלבד, הרי כולנו יודעים את האמת על עצמנו. ולמרות הכול אנחנו מעדיפים לחיות בשקר, משום שאנחנו מפחדים להתמודד עם האמת של עצמנו ובוחרים להסתתר מאחורי השקר במשך כל ימות השנה.

בתוכי אני מבטל את עצמי בפניו ביטול מוחלט, שם אני עומד בפניו, שם הוא נגלה אלי, שם אני נושא אליו תפילה שאינה תלויה בדבר, שם בתוכי אני יכול להביע הכול בפניו גם רגעי זעם וכעס, עצב ובכי, שמחה והנאה, זו התודה וההודיה בצורה הכי טהורה וזכה, בענווה גמורה ושפלות הנפש, בהתעלות רוחנית ופתחון לב, כי זה המקום היחידי והזכות האישית שהוא העניק לי לעמוד בפניו ערום ועריה ללא מחיצות. שם הוא מתגלה אלי פנים אל פנים, ללא צורך בארון היכל הקדש, או תפילה כל שהיא.

הוא מתחבר אלי בכול רגע שאני זקוק לו בחוטים נסתרים, דרך האנרגיות שלי ומצבי הרוח שלי, ללא שפיטה וללא ביקורת הוא פשוט שם להנחות ולכוון אותי,

הוא האור הפנימי שלי בלבד הוא מפעם וממפפם בין פעימה לפעימה בתשוקה ורטט, להאיר את דרכי. הוא השופר המפלס לקול הלב את הדרך הנכונה במסע החיים.

ממנו אני למד מהי אהבת חינם, נתינה וקבלה, מידות וערכים, משם מהמקום הזה אני צומח ומופרה פורח ומשגשג, נופל ומתאכזב, לומד ומתחזק זוהי אהבה אין סופית לבוראי הקיים בתוכי המחייה ומפרה אותי 24/7

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין