להנהיג את המחשבה


מרחב היש. 



במרחב הקיומי והווייתי שלנו קיים תהליך של התהוות רוחנית, המשפיעה על כל תהליכי קבלת ההחלטות במציאות חיינו.

בכול אחד מאתנו קיימים תדרים רוחניים שהם החלק הפנימי ברובד העמוק ביותר תדר נקי וטהור, היודע את עצמו והוויית, תדר שרוצה בקביעות לממש את ייעודו, לברוא וליצור.

מולו ניצבים תדרים חיצוניים שפועלים במציאות החיצונית והפיזית, תדר המכיר בכוחו ועצמתו, בכל יכולת ספיגה וקבלה, הנצרב בזיכרון ובתודעה הרגילה, זהו תדר גס, שלרוב חוסם ומגביל את הרצון להתחבר לתדר הרוחני העמוק, ולפרוץ החוצה.

בזמן נפילה כל שהיא אנו חבוטים ומוכים, ותמיד חווית הזיכרון מהנפילה תפעל עלינו, מה שמגביל וחוסם אותנו כול פעם מחדש,

לפי הקבלה המצב הנפשי בו אנו שרויים נקרא "סיבה ותוצאה", הפסיכולוגיה מגדירה את זה כתגובה אוטומטית שאיננה קשורה למצב הנפשי בו אנו שרווים בזמן מסוים, תוצאה של זיכרון הקשור לאירוע הנפילה. מנגנון הגנה פעולה תת הכרתית.

עם ההתפתחות והצמיחה שלנו, הזמן הופך אותנו לאמנים של אמונה, ויצירת מציאות חדשה, אנחנו מממגנטים ומושכים אלינו דברים.


התדר הרוחני העמוק לעומת התדר החיצוני שעושה ומדבר, מכיר במציאות ובמכלול היש, ביכולת, ובכוח האמתי הטמון בתוכנו, התדר הרוחני מאפשר לנו לאהוב לחוש, שמחה, שלמות, סיפוק והנאה, אופטימיות. לעומת התדר החיצוני המכיר במציאות בצורה סלקטיבית ומוגבלת. 

התדר הרוחני הפנימי משדר למרחקים במרחבים אין סופיים וחושף בפנינו בדרכיו הנסתרים חווית מרגשות וחדשות.


הבחירה בתדר הרוחני הפנימי העמוק תפגיש אותנו עם מציאות "היש" תפתח את הרצון והאמונה בכוחנו ויכולתנו, ויאפשר לנו לחיות במרחב גדול של יצירה ועשייה. תנועה וזרימה הרמונית עם התדר הפיסי החיצוני מתוך ידיעה פנימית אשר תמנע מאתנו לחוש כל פעם מחדש את חווית הנפילה, למשוך ולזמן אלינו את ראיית הטוב ולקיים בתוכנו תדרים של חופש ופתיחות, קבלה ונתינה

עלינו רק לדעת להנהיג את המחשבה בצורה מאוזנת, ללא קלישאות ואינטרסים, להתבונן בחיים דרך הדברים הפשוטים, ולא דרך הדברים המורכבים והמסובכים, להנהיג את המחשבה כדי שהיא תסייע לנו במידת האפשר ובהתאם ליכולת האישית שלנו להתחבר ליקום באהבה, לדעת להקשיב לקולות הפנימיים, ולא לפחד לצאת שוב ושוב למרחב היש האין סופי, שהוא מאפשר בריאה לידה ויצירה מחודשת


שלמה טל מיסטיקן ומתקשר מדריך ויוצר רוחני למודעות עצמית דרך חלון האור.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים - ברשת המדיה