תקשור

תקשור



מתנה אלוהית אשר ניתנה לאדם ביום בראו, בסיפור גן עדן בספר בראשית, עץ הדעת טוב ורע כתוב " כי ידע אלוהים כי ביום אכלכם ממנו ונפקחו עיניכם והייתם כאלוהים יודעי טוב ורע".

תקשור עצמתי כוח מקורי, המוטבע בתוכנו, היסוד לתקשר מושתת על התפישה האנושית האינטואיטיבית, הוא כלי הנפש, הרוח והנשמה: כלי של ידע, חכמה, הבעה, התבוננות, חושים, רגשות, האזנה, כלי קיבול ושידור של מידע: מילולי, רגשי וחזותי, בעל-פה ובכתב.

תקשור מעיד על המסוגלות שלנו כבני אדם להיות בקשר עם בני אדם אחרים, לקלוט ולפענח את הסביבה בה אנו חיים.



תקשור ראיה מיסטית ורוחניות


מיסטיקנים או מתקשרים הטוענים כי יש בכוחם להתחבר אל ישויות אור, חוצנים או מלאכים, ממדים ועולמות חיצוניים אחרים, לקבל מהם תובנות מידע או מסרים אישיים, הם הלכה למעשה בעלי "כוחות על טבעיים" לפי הגדרתם, מומחי מיסטיקה יודעים שהמונח "כוחות על טבעיים" הוא אוקסימורון, סתירה פנימית חסרת מובן.

מיסטיקנים או מתקשרים חוטאים לעולם מיסטיקה ורוחניות בכך שהם מבדילים את יכולת הקליטה שלהם מאחרים, מיסטיקנים יכולים להיות בעלי אינטואיציה חזקה יותר מאשר אחרים, בעלי יכולת לחוש, לקרוא ולהרגיש חיבור רוחני ועמוק זהו טבע האדם האנושי של כל אדם. תקשור הוא הדבר הטבעי ביותר שיש לאדם, משמעותו קשר קשירה. 

מיסטיקנים או מתקשרים הם כמו ספורטאים המתאמנים, ומאמנים את יכולתם זו, ואת יתר יכולותיהם בתחומי מיסטיקה ורוחניות. ובכך הם יכולים לשמש כיועצים רוחניים, מדריכי אור ומאמנים אישיים.

החיבור לישויות רוחניות גבוהות כגון, בורא עולם, מלאכים וחוצנים שונים הוא אינו יכול להיות ביוזמתם או כוחם הרוחני של מיסטיקנים או מתקשרים, אלה בבחירה וברצון בורא עולם בלבד, הוא הממנה שליחי אור, נביאים וחוזים אשר מהווים כלי להעברת מסרים ממנו. מיסטיקן או מתקשר בעל מידות מוסריות גבוהות, הנו בעל רצון להיטיב לזולת, לשפר את איכות החיים על האדמה הזו, לסייע ולייעץ לתת תשובות לשאלות, ולא כלי לעשיית הון וניצול רגעי מבוכה וחולשה אצל בני האדם. 

מיסטיקנים המבצעים תקשור כביכול עם ישויות חשוכות, כמו רוחות ושדים, חוצנים ועוד למעשה לא מצאו גוף לשכון בו, לפי הקבלה היהודית, הם נקראים מזיקים או שדים. יצורים שאין ביכולתם לקרוא מסרים של טוב וחיבור של אהבה, תקשור מסוג כזה נגוע בשקר, בשנאת אדם, בהפחדות, ברדיפה ועשיית מאגיה שחורה וכישופים. ורדיפה כל החומריות. מעשי אוב וכשפים אסורים עפ"י תפישת הדת היהודית. מיסטיקנים או מתקשרים הטוענים כי יש להם את הכוחות לבצע תקשור עם מלאכים, אלוהים, ישויות אור, חוצנים ועוד. רובם הגדול שייכים לסוג השני של מתקשרים, אלו העוסקים במגיה שחורה.

תקשור הנו ראיה רוחנית עמוקה קבלה של חכמה וידע, למטרה טובה על מנת לייעץ ולעזור לכוון ולסייע לכל אדם בהתאם לשורש נשמתו.

מתקשר או מתקשרת מבצע פעולה רוחנית על ידי חיבור עם חלקי הנפש, הרוח והנשמה שאינם קשורים לתודעה הרגילה והמוכרת לנו, אותם חלקים הם מעין אוצר עתיק, קדמון ובלתי מוגבל של ידע, אוצר מלא בעוצמות אנרגטיות של קליטה, ראייה וקבלה, תפקידם של המיסטיקנים לדלות ממנו את המים הטהורים והחיים שבאמצעותו יוכלו להעניק לנו, הדרכה והכוונה אמתית ללא רוע ופגיעה באחרים.


מיסטיקנים און ליין


הטכנולוגיה המודרנית איננה אויב, היא מסייעת ל מיסטיקה ורוחניות באמצעות הרשת האינטרנטית, להביא את כל תחומי מיסטיקה, לציבור הרחב, באמצעות מיסטיקנים באינטרנט - שרותי מיסטיקה - תקשור בטלפון. היום ישנו חופש לכתוב ולפרסם, כל מה שאנו רוצים, מצב אשר מביא "מיסטיקנים – מתקשרים" להעיד על עצמם באמצעות הרשת האינטרנטית או אתרים של מיסטיקנים און ליין כאל שליחי אור, מתקשרים עם חוצנים ומלאכים, מבלי הוכחה ממשית על כוחם ומקור כוחם.

ראוי וטוב לפני כל פניה אל מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת, לברר את כוחם האמתי, באיזה אמצעי מאגיה או כלים רוחניים הם משתמשים, האם אתם באמת ובתמים רוצים להיחשף ולבזבז את מיטב כספכם בפני אנשים עלומים ולהיות נתונים להשפעתם.

מיסטיקה ורוחניות בעידן המודרני מערבת כלים ושיטות רבות של ראיה רוחנית, כגון - נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה יהודית, שימוש בקלפי טארוט, גישות עתיקות ומסורתיות, שלפעמים סתורות זו את זו ומשלימות זו את זו.

צריך להיות ברור כי רק תקשור הנעשה מתון חיבור של אהבה, אמפתיה, רצון טוב, לסייע ולעזור, לכוון ולייעץ באנרגיות חיוביות וטובות, יאפשרו למיסטיקן או למיסטיקנית באמצעות אותה אינטואיציה מופלאה של תקשור ושימוש עם אותו אוצר עתיק הקיים בתוכנו, לקלוט את המידע הנחוץ לנו לצורך הגשמה עצמית בכל תחומי החיים.

בעת פנייה אל, מיסטיקנים און ליין, וקבלת שרותי מיסטיקה בטלפון, באמצעות האינטרנט, מספיק שיהיה בכוחם להיות לנר אור קטן בכדי להאיר את כל החלקים החשוכים בתוכנו. במטרה להיטיב עם האחר ולהיות לו לעזר כנגדו. עם הסביבה והעולם.

אתר שרותי מיסטיקה – תקשור, על ידי, מיסטיקנים און ליין מכיל ענפי מיסטיקה רבים המסייעים למיסטיקן או מיסטיקנית לתת ייעוץ אישי בכל תחום: זוגיות ואהבה, זוגיות במשבר, עסקים, קריירה, עבודה, בריאות, פתרון חלומות, עין הרע, בדיקת שמות, התאמה מקצועית, החזרת אהבה, הורוסקופ ותחזית אסטרולוגית, תשובות לכל השאלות בטלפון.



מאת שלמה טל מתקשר מיסטיקן, מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים - ברשת המדיה