מיסטיקנים און ליין - פתרון חלומות

פתרון חלומות



מיסטיקנים און ליין - פתרון חלומות במענה טלפוני מיידי, פענוח חלומות, פירוש חלומות, סמלים בחלום ומשמעותם על ידי מומחים של פתרון חלומות.

חלומות הם ברובם הגדול ביטוי של הקול הפנימי, מבחינה מחשבתית ורגשית המתרחשים במוח במזמן השינה מעין דף סיכום של כל הפעולות והחווית, הדברים הקטנים והמודחקים מהתודעה הרגילה בסוף היום.

מיסטיקנים און ליין מציעים בתודעה רוחנית, לפי הקבלה, לפי הפסיכולוגיה, תקשור, דרכים רוחניות של פתרון חלומות, הבנת חלום או פירוש חלומות.

חלומות לפי הפסיכולוגיה - שיקוף של קונפליקטים תת מודעים הקשורים למיניות  לפי פרויד. לעומת זאת יונג  רואה בחלומות תקשור בין תת המודע למודעות הרגילה בזמן שינה. 

להבדיל מהפסיכולוגיה מיסטיקה ורוחניות מציעים לנו מספר גישות שונות של פתרון חלומות: פתרון חלומות על פי הקבלה, פתרון חלומות לפי פענוח סמלים שיטה העתיקה, פתרון חלומות בתודעה רוחנית ומיסטית. 

למרות הגישות השונות להבנת החלום ופשר החלום, מוסכם לפי כל השיטות קשורות  כי פתרון חלומות קשור לתוכן החלום אופי האדם ואישיותו, המצב הרגשי, הרוחני והנפשי של החולם לפני החלום.


מיסטיקנים און ליין מומחים של פתרון חלומות. 

חלומות  הם דבר משתנה ואסור להתייחס אליהם כאל משהו בעל משמעות קבועה. מיסטיקנים און ליין יעזרו לכם בשיחה טלפונית לנתח ולפענח את משמעות הסמלים בחלום, לתת מענה והסברים לאירועים בחלום לפי הסיפור שהופיע בחלום.  

סמלים בחלום יכולים לקבל מספר רב של משמעויות, לא ניתן לפענח חלום לפי מובן אחד בלבד, חלומות משתנים מאדם לאדם לאדם, מחלום לחלום, לכן אי אפשר לפרש חלומות רק סמך תבנית קבועה של סמלים.

מילון החלומות לא ממש נותן מענה מדויק לחלום היות והמילון לא יכול לבטא את האו לחוש את המצב הרגשי, הנפשי והרוחני של החלום בזמן בחלום. 

לכן עדיף במקרה של חלום מטריד או חלומות שחוזרים על עצמם לפנות אל מומחה של פתרון חלומות  דרך אתר מיסטיקנים און ליין באמצעות רשת האינטרנט.


החלום שייך לחולם ולכן כל חלום הוא ייחודי, מיסטיקנים מתקשרים און ליין, עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה, בשיחה אישית ודיסקרטית בכל שאלה הנוגעת לחלום שחלמתם. אפשר לקבל פירוש חלומות, פתרון חלומות, יעוץ והכוונה, לפי כל דבר שהתרחש  והופיע בחלום, אנשים ,דמויות, חפצים, מקומות, חיות, מסרים, תחושות, פחדים מראות מוזרים ועוד.

פתרון חלומות על ידי מיסטיקנים בטלפון יעזור לכם לקבל תמונת  מצב, חדה וברורה לגבי משמעות החלום, המסר שהיה בתוכו, היות ו.. חלומות הם ראי לנפש, הם משקפים את כל ההתרחשויות שחווינו במציאות הרגילה, ברמה המודעת הפנימית העמוקה "תת הכרה"


מיסטיקנים מתקשרים און ליין. - מומחי קבלה, מיסטיקנים, מתקשרים, בטלפון גם עכשיו בכל בעיה ושאלה בנושא חלום חלומות, פתרון חלומות, פירוש חלומות, סמלים בחלום, מסרים בחלום ועוד. 24 שעות ביממה בשיחה אישית ודיסקרטית.


שלמה טל מיסטיקן ומתקשר מומחה של פתרון חלומות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין