תקשור


תקשור 



תקשור מהלך לפי מיסטיקה- שיתוף פעולה, חיבור רוחני בין המציאות היום יומית, למודעות הפנימית העמוקה.

תקשור בין חוצנים או ישויות שונות, הוא לא הוכחה מדעית, וגם לא פעולה שניתן לדעת את אמיתתה, והשאלה האם ניתן לקיים תקשור עם חוצנים וישויות אור אחרות? או לבצע פעולה של תקשור עם בני אדם שאינם בחיים או נשמות אחרות. נשארת סתומה וללא מענה בדומה להרבה דברים נסתרים הקשורים לעולם מיסטיקה.

מיסטיקנים הטוענים לכוחות תקשור, והאומרים שהם מתקשרים עם ישויות וחוצנים בלתי נתפסים. לרוב נתפסים כבלתי אמינים לעומת מיסטיקנים אשר משתמשים בכוחם הפנימי והאינטואיטיבי "החוש השישי" לבצע תקשור.

תקשור יכול לתאר תופעה של ריכוז עמוק "איפוס רוחני" התחברות למאגר הרוחני והנפשי של אדם אחר, כוח אנרגיה היכול לקלוט ולהתחבר לתוכי הנשמה של האחר למקום הנקרא תת ההכרה או תת מודע, לבלתי נגלה, לצורך הכוונה, סיוע ויעוץ אישי.

המושג תקשור מקבל מידע רב על תקשורים בספר היצירה, קבלה וספר הזוהר. בתנ"ך ולאורך ההיסטוריה של העם היהודי.

משמעות המושג  תקשור לפי הפארא פסיכולוגיה: קבלת תובנות רוחניות על ידי מעבר תוך כדי תנועה להשגה שכלית גבוהה ורוחנית,

תקשור מתמקד במקרים רוחניים, התגלות פנימית, העברת מחשבות, תפיסה אל חושית, יכולת ראייה וחיזוי, העין השלישית, תקשור עם נשמות,פעולה ספיריטואלית ומיסטית, תודעה רוחנית גבוהה ועוד. חלקם באמצעות כלים ושיטות המוכרים לנו מעולם מיסטיקה כגון: קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, קריאה בקפה, קריאה בכך יד, ראייה דרך כדור בדולח, פירוש חלומות ועוד. למרות שגם שיטות וכלים אלו לא קבלו שום הוכחה מדעית.

היות ולא ניתן למצוא שום הוכחה ממשית ומדעית לכוחם הרוחני המסועף של מיסטיקנים ומתקשרים רבים, ישנם מקרים רבים בהם התחזיות שלהם התממשו, לא ניתן להוכיח האם זה יד המקרה הקשורה לאינטואיציה הפנימית העמוקה של מתקשר או מתקשרת, או כוח ואנרגיה ממשי ואמתי לקלוט ולהתחבר למקורות כוח מחוץ לעולמנו ולמציאות שלנו.

מיסטיקה


 בעשור האחרון ישנה התעוררות ומודעות גבוהה יותר של כל תחומי מיסטיקה על כל רבדיה. ענף מיסטיקה חדר יותר ויותר למודעות הציבורית, והיום מיסטיקנים, מתקשרים, אנשי קבלה, נומרולוגים, אסטרולוגים, מומחי טארוט, מומחים של פתרון חלומות, פסיכותרפיסטים הוליסטיים זוכים לפופולריות רבה בקרב, קהילות רבות וציבורים שונים בחברה הכלל עולמית וגם בישראל.

מיסטיקה פירושה הסתרה, תחום השייך לרוחני לבלתי נראה ונתפס במודעות הרגילה ובמציאות היום יומית, לכל תרבות ועם ישנם תפישות מיסטיות שונות המבוססות על אמונות ומסורות עתיקות מול תפישות חדשניות המבוססות על שיטות וכלים למטרת ריפוי רוחני והוליסטי, איזון אנרגטי, חיזוי וראיית עתיד, יעוץ והכוונה, עזרה וסיוע באמצעות מיסטיקנים, מתקשרים, מומחי מיסטיקה, מומחי קבלה, קלפי טארוט, מדיטציה, יוגה, הילניג, רייקי ועוד תחומים רבים.

התפתחות זו של מיסטיקה על כל רבדיה הביאה לצמיחתה של תעשייה חדשה באינטרנט : שרותי מיסטיקה בטלפון באמצעות מיסטיקנים און ליין או מתקשרים בטלפון.

אתרי מיסטיקה רבים נפתחים הן על ידי מיסטיקנים יחידים המתמחים בתחום רוחני ספציפי, או על ידי קבוצת מיסטיקנים או מתקשרים נותני שרות, יעוץ ותחזית אישית בטלפון.

מיסטיקנים און ליין

גם בישראל מתפתח מפעל שלם של שרותי מיסטיקה -תקשור בטלפון באמצעות אתרים של מיסטיקנים מתקשרים און ליין,  מדיומים, מתקשרים, מיסטיקנים, מומחי קבלה, יעוץ זוגי, אסטרולוגים, נומרולוגים, מומחי טארוט, מגידי עתידות, מומחיים של פתרון חלומות, מוצאים באמצעות אותם אתרים של מיסטיקנים מתקשרים און ליין, את משלוח ידם.

התפתחות זו גם הגיעה לתודעה הציבורית באמצעות תכניות ריאליטי באמצעי המדיה השונים, תכניות רדיו, וכמעט כולם נותנים שרותי מיסטיקה - תקשור בזמן אמת, על ידי מיסטיקנים מתקשרים און ליין.

תופעה זו מתפתחת ומתפשטת בקצב מהיר, אתרי מיסטיקה רבים נפתחים, דבר הגורם לתחרותיות  ובעיקר לבלבול לא קטן בקרב צרכני מיסטיקה שרבים המבקשים להעזר על ידי מיסטיקנים מתקשרים און ליין בצורה מקצועית ואמתית.

מהלך  זה גורם לענף המיסטיקה להיות פרוץ ובלתי מבוקר ואיכותי בעיקר על ידי אמצעי המדיה והרדיו אשר רוצים לנגוס בצורה רצינית מפלח זה של השוק שמכיל גורמים לא רלוונטיים ויוצר חוסר אמינות ובלבול בקרב צרכני המיסטיקה. ללא שום ראיה ודאית המתבקשת לגבי כוחם הרוחני המיסטי של אותם מיסטיקנים מתקשרים און ליין.


שלמה טל מיסטיקן מתקשר


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלגול נשמות-שיחזור גלגולים

מיסטיקנים און ליין